woensdag 19 augustus 2009

Zwemmen

Vorige week de flater van het najaar geslagen, vandaag deed ik het nog eens over.

Vorige week had ik de kiné al op woensdag laten zetten, de enigste dag dat het zwembad van Borgerhout in de zomer is geopend. Oké, nog geen ramp. Vandaag blijk ik mijn zwembril niet bij te hebben. Erger want dat is heel lang geleden. De 2 EUR is al betaald, de zwembroek is al aangeschoten, dus dan maar doorzetten (gelukkig, anders was ik mogelijk teruggedraaid, bij het zwemmen moet het niet te snel tegenzitten of ik ben terug weg).

Het ging nog beter dan verwacht, maar ik heb nog nooit zoveel in de boeien en tegen de kant gezeten. Amai, wat was dat. Zelfs mijn slag leed eronder. Ik zag het niet zitten om 1500 meter te zwemmen maar heb toch flink zo'n 1000 meter afgewerkt.

Voor de statistieken:
Tijd: +/- 30min00
Afstand: 1000meter

Geen opmerkingen: