dinsdag 11 augustus 2009

Revalidatie I

Eerst naar kiné op Nottebohm. Intussen al de tweede keer, maar vrijdag was er geen hydro-therapie, vandaag wel.

De kiné van vrijdagavond (het fixeren vooral dan), het vele rechtstaan, toch stiekem 20 km te hebben gefietst met de gewone fiets lieten zich toch wel voelen tot en met maandag. Daarom ook dat ik zondag en maandag niet teveel heb gedaan.

Vandaag eerste keer hydro-therapie. Eigenlijk is het gewoon aquajoggen, afgewisseld met enkele beenoefeningen. Dat aqua-joggen ligt me wel, ik zette mijn naaste concurrenten op enkele rondjes, jihaa!

's Avonds nog nen AA gaan halen bij de Brachtse Bikers - met de fiets! Rustig peddelend in eerste (het was met mijn niet-Cannondale fiets - oepsss).

Voor de statistieken:
Tijd: +/- 30min00 aquajoggen

Geen opmerkingen: