zondag 16 augustus 2009

Zwemmen

Amai, dat heeft moeite gekost. Niet echt laat in bed, maar slecht geslapen. Hoe het komt weet ik niet, maar dat ging alvast van geen kanten. Om 7u30 uit bed, appelsientje en een boterhammeke en de auto in.

Kalmthout gesloten, de Wezenberg gesloten, maar mijn sportieve zus wist overlaatst te vertellen dat het zwembad van Borgerhout wel open is in augustus. Vanaf 8u30 openen daar de deuren maar door het niet vinden van een geschikte parkingplaats was het iets later toen ik binnenstapte.

Ik vond net op tijd a parkingspot want ik wou de Singel oprijden om wat te gaan werken (wat ik zowieso van plan was). Ik had echt geen zin meer, maar heb dan toch op een fractie van een seconde doorgebeten - AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWW!

Mooi zwembadje, niets op aan te merken, maar oooo zo klein. Als je een 50-meterbad gewend bent, dan is zo'n 25 bad niets. Enkel en alleen al voor het tellen van de baantjes is het afzien. Beslist om dan maar om de 50 meter te tellen, maar ook dat ligt me niet in het zwembad.

De eerste baantjes waren een marteling. Armen deden pijn, romp trok langs alle kanten en ik kreeg steken. Er zijn gezelligere momenten om een zondagmorgen door te brengen, bijvoorbeeld een paar uur op de fiets! AAaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh! (er zijn natuurlijk nog betere dingen maar zullen we het even louter sportief houden).

Voor de statistieken:
Tijd: +/- 35min00
Afstand: 3 x 500m

Geen opmerkingen: