dinsdag 18 augustus 2009

Revalidatie IV + Fitness II

Vlak na het werk is toch het gemakkelijkste om naar de kiné te gaan. Komende van Berchem is Overbroek bijna passeren.

Ik had sinds vrijdag nog niets ondervonden aan mijn rechterknie en dat was eens leuk. Niet dat ik afzie van de pijn, maar dat zeuren is niet optimistisch genoeg voor mij. Fricties, sonar en hydro - weeral een uur revalidatie achter de rug.

Dan snel naar huis, zelf gemaakte lasagne veroberen, den Btvs op en naar Loenhout. Eerst langs de Piet voor het afleveren van de Giro Advantage en dan bij de Quifit binnen. Het is dinsdag en ik wou nog enkele pintjes gaan drinken in de Kroon. Om dit toch te compenseren moest ik toch nog wat aan mijn, nu al, goddelijk lijf werken (voor de gene die mij nog niet kennen, dat is dus een grapke!).

In tegenstelling was het vandaag heel rustig daar in het begin van de Brechtseweg. Gemakkelijk want dan moet je niet wachten op een toestelleke. Bijna alles was nog goed stijf van gisteren en daarom ging ik maar niet op volle kracht, maar soms scheelde het niet veel. Vooral die PowerPlate is dodelijk.

Voor de statistieken:
Tijd: 30min00 aquajoggen + +/-60min00 krachtoefeningen

Met den Btvs dan toch weer stiekem (als mag iedereen het zien) 16,5 km gepeddeld in eerste (Ww - Loenhout - Brecht - Ww)

Consumpties: 1 klein fleske Evian en twee Jupilers

Geen opmerkingen: