vrijdag 14 augustus 2009

Revalidatie III

De kiné van dinsdag voelde ik woensdag nog goed. Vandaag twee lange werkdagen later begon mijn knie pas te 'zeuren' tegen het einde van de werkdag.

Goed laten fixeren, sonarke er tegenaan (jaja, ik word nog nen held in die revalidatietaal) en dan het baddeke in. Goed aqua-joggen, maar niet overdrijven in tijd want ik wil de collega-FATters in hun undercovertenue wel aan het werk zien in Brecht.

SF wordt mijn opvolger. Deze Brachtse Bikende en Mastentoppende FATTER verdient de overwinning meer dan wie en zo blijft het kampioenschap toch in de Brachtse Bikende FAT handen. Goe gedaan Fleer!

Intussen beslist om te gaan fitnessen. Ik word te lui en te tam van enkel te aquajoggen. Als ik niet oppas zijn de verloren gegane kilo's er direct terug bij - zou zonde zijn.

Voor de statistieken:
Tijd: 30min00 aquajoggen

Geen opmerkingen: