maandag 17 augustus 2009

Fitness I

Voilà, de voorbereiding voor seizoen '10 is officieel gestart! Vanmorgen op tijd uit bed, gazetje lezen en dan naar de Quifit. Met het fietske en dan gewoon in eerste, rustig peddelend. Natuurlijk had ik me zwaar verkeken op de openingsuren van de Quifit. Maandag- en woensdagvoormiddag zijn ze gesloten.

Dan maar naar huis. Van alles en nog wat gedaan en rond 14u00 was ik terug in Loenhout. Ik moest beginnen met enkele oefeningen op de PowerPlate. Eén minuutje lijkt meestal niet lang, maar dat kan niet gezegd worden van minuten op de PowerPlate. Ik wou natuurlijk niet afgeven en heb dus steeds op mijn tanden moeten buiten. Er is nog werk aan die bovenkant van mij.

Er staat een 'handbike'-toestel. Ideaal als bovenkantopwarming voor tijdelijke halve invaliden zoals ik. Gewoon het warming-up programmake afgemaakt en dan met de spierkes begonnen. Ik moet nog eens timen hoelang de fitnessbeurt duurde zodat ik dat hier kan melden natuurlijk! :-)

Stiekem toch weer zo'n 20 kilometerkes gedaan met de stadsfiets, gespreid over de hele dag. Weer goed voor een uurke en misschien wel ideaal momenteel.

Voor de statistieken:
Fitness.

Geen opmerkingen: