woensdag 26 augustus 2009

Revalidatie VIII + Fitness VI

De hele week verlof, enkel vandaag moest er toch nog naar Berchem worden gebold. Wegens andere plannen op donderdag, werd de kiné-afspraak verschoven naar woensdag.

Na een lange werkdag (op tijd begonnen) rond 18u20 (vlot verkeer) kunnen beginnen aan het aqua-joggen. Ik had me voorgenomen om zo'n uurtje te aqua-joggen en spaarde me niet. Enkele spurtjes en dergelijke. Na een halfuurtje komt de aqua-instructeur (of hoe noem je dieje mens). Hij ging mij enkele andere oefeningen geven om mij toch klein te krijgen. Nu moest er echt gelopen worden op de beweegbare zwembadvloer en ook nog enkele springoefeningen.

Het beste had hij bewaard als laatste: spurtjes trekken! Vasthouden aan de rand, afstoten en dan door de zelf gecreëerde stroming terug naar de kant spurten op 100%. Nu dat 'den Tom' weet dat ik normaalgezien geen interval train, gaat hij mij wat doen afzien peins ik. I'LL BE BACK PEOPLE! :-)

Voor de statistieken:
Tijd: 55min00 aqua-joggen (met den oranje gordel) en aqua-joggen kan vermoeiend zijn...

Geen opmerkingen: