maandag 20 april 2009

Zwemmen

Vandaag stond dus gepland als zwemdag. Mijn zusje belde nog wel af, maar ik ben dan alleen gegaan.

Iets na half zes (na het werk) kon ik beginnen met baantjes te trekken. De baan net naast de echte zwemmers lag er rustig bij, ideaal. Omdat het op 500 meter nogal druk was aan de kant, zwom ik maar verder. Waarom niet tot 1000 meter? Ok, dat ging nog wel. Alhoewel, na zo'n 900 meter ondervond ik dat mijn slag niet meer zo soepel was. Komaan Bart! Na 1000 meter even gepauzeerd. De rustige baan was intussen weer omgetoverd in de crawlbaan. Leuk leuk!

Daarna ging het moeizamer en moeizamer. Water in mijn bril, slag die niet meer over de volle lengte ging, ... Ik voelde me ook redelijk zwakjes, tegen het duizelige aan. Toch nog doorgebeten en minstens 1600 meter gedaan, al kan het ook dat het er 1700 waren.

Voor de statistieken:
tijd: 45 minuten
afstand: 1600 meter

Geen opmerkingen: