zondag 19 april 2009

Testdag Oosterhout + testloop II

Vandaag was het Cannondale-testdag van Tweewielers Trommelen (mijn bike-supplier) op het MTB-parcours van Dorst. Ik was gevraagd om wat te helpen...

... dus vanmorgen om 7u15 zag ik de heer Marco di Bevero zich klaarmaken om met de Vliegende Ketting te gaan fietsen. Ik riep hem even toe vanuit het raam en ik zag dat hij zich betrapt voelde... Waarom? Omdat de rit pas om 8u00 start in Loenhout. De Marco voert duidelijk iets in zijn schild, daar moet ik hem nog eens over aanspreken.

Vroeg op en nog niet volledig bijgeslapen van de werkweek vertrok ik naar Dorst. Daar bestond mijn taak er in om de testrijders te begeleiden bij hun fietskeuze en vanaf 11u stond ik in voor de pedalenwissel en de fietsinstelling. Leuk om zoveel tevreden gezichten te zien na een testrit.

Van de pijn tussen nek en schouders voelde ik weinig, ginder toch, want eens terug in de auto was de pijn harder. Mezelf toch opgepept om te gaan joggen. Dat vertrekken is meestal het lastigste, want eens vertrokken gaat het wel. Weer dat ene rondje gedaan en het ging aardig. De laatste 2,5 km het tempo geprobeerd te verhogen, maar na 1,5 km was het gedaan en moest ik op een veel trager tempo naar huis. Weeral een lesje geleerd en een goede weet voor zondag (10 miles). Ik hoop dat ik niets geforceerd heb, want mijn rechterkuit voelde niet goed aan nadien...

VoilĂ , mijn blog is terug wat up to date. Hopelijk ben je een beetje tevreden Ken (want ik verwachte kortelings wel een email van jou). Morgen is er alvast een zwemtraining met de zus vastgelegd! Kijk of ik in het water last heb van nek en schouders.

Voor de statistieken:
tijd: 1u02'04
HR: 150
afstand: 11,5 km

Geen opmerkingen: