donderdag 30 april 2009

Wezenberg + intensieve biketraining

Gisteren had ik het allemaal netjes gepland. 's Avonds kon ik net voor een vergadering de Wezenberg nog induiken. Ik was echter niet klaar met mijn werk en heb de zwemtraining en vergadering laten schieten. Spijtig, maar er moet ook brood op de plank komen.

Gelukkig had ik zondag al met mijn zusje afgesproken om vandaag te gaan zwemmen. Snel voor het werk. Bad in 30 baantjes, douchen en bureau in. Het zwemmen ging van geen kanten. Lag precies niet in het water en armen voelden moe aan.

Voor de statistieken:
tijd: 35 minuten
afstand: 1500 meter


Koninginnedag en enkele FATters waren vrij. Zelf had ik enkele overuren opgenomen. De start van de rit was om 13u00 aan de Far West in Loenhout. Maarten nog snel opgepikt en naar ginder. Met 9 man waren we, een tiende zou later aansluiten. De tocht ging naar Tholen, in Nederland.

We waren met de betere fietsers weg en ik kom nog helemaal niet aan hun niveau (of dat nog ooit zal lukken is een ander paar mouwen). Was ik blij dat ik de Noesterdam richting Tholen naast Koen VD kop mocht doen. Een kleine 20 km op kop, dat moest het doen voor vandaag. Voor de rest in het wiel. Er waren zo'n 120 km gepland en het was de eerste keer dit jaar dat ik dat zou rijden. Beetje zuinig proberen te rijden.

Het ging snel, terugkomende via Bergen op Zoom ging het al kronkelend terug naar de heide van Kalmthout. Ik kwam nog even op kop, maar niet echt lang. Ik was blij dat we in Loenhout waren, maar had desnoods nog wel iets langer kunnen rijden.

Enkele watertjes in de Far West later rijden Maarten en ik terug naar Wuustwezel. Beiden hopen we thuis de beentjes plat in de zetel te kunnen leggen, maar we hebben beide nog eerst wat ander werk, spijtig, we waren er aan toe.

Bedankt voor de mooie, goeie en leuke training gasten!

Voor de statistieken:
tijd: 4u04'57
HR: 135
afstand: 131 km
Toch nog 105 hoogtemeters :)

Geen opmerkingen: