dinsdag 28 april 2009

Woon-werk + Brachtse Bikers

Vandaag duur+interval+krachttraining. 's Morgens eerst met het fietske gaan werken. Buienradar voorspelt nog een beetje regen, maar ik waag het erop. Mijn trainer stuurde me de dag voordien nog een motivatiemail: "Echte wielrenners worden in de regen gekweekt!". Zelf was op hij op zondagvoormiddag helemaal natgeregend (edit: 1/05/2009 ligt hij met koorts in bed...).

Naar ginder, enkele uren later terug naar Wezel. Snel omkleden en dan vertrekken naar de Brachtse Bikers.

Voor de statistieken:
tijd: 2u13'26
HR: 128
afstand: 60,53 km


Snel de fiets op, want ik ben enkele minuten in retard. Thomas A rijdt mee en neemt de Kampweg tegen een verbluffend tempo voor zijn rekening. Mijn neefje wordt sterker en ik ga er toch even aan moeten wennen als hij echt beter wordt besef ik. Ik weet natuurlijk ook dat dat niet meer lang zal duren. Ritje met de Brachtse Bikers en snel douchen. Lange intensieve dagen, weinig slaap. Ik moet het niet gaan uitlokken.

Man, wat voel ik mijn benen nog goed. Het lopen is zeker nog niet verteerd. Ik voel het geweldig tijdens de eindspurt. ik krijg het gat op Tom T niet gedicht. Op een strook die me normaalgezien wel ligt, is dat balen.

Voor de statistieken (Optimo):
tijd: 2u18'59
HR: 136
afstand: 52,1 km

Geen opmerkingen: