vrijdag 24 april 2009

Knappe Pijl

Vrijdagavond! Volgens mijn 'trainingsschema' moet ik vandaag fietsen. Toeval wil dat ik daar al een hele week naar uit keek. 's Avonds int zonneke, wat moet je nog meer hebben.

Iets voor 18u thuis, eten en kleren aan. Rond 18u30 goed en wel op weg. Op twee uurtjes geraak je niet ver, maar de Knappe Pijl (het rondje dat de Knappe Durvers in de zomer doen) is dan ideaal, hele rustige en goede wegen. Het ging goed. Het was gelijk ik in boter trapte, zo vlot. Zo te voelen was er niet veel wind.

Bij het uitrijden van de Kalmthoutse Heide kwam ik Brachtse Biker Kris K nog tegen. Vroeger kwam je hem enkel tegen op zijn MTB (met zijn racer reed hij enkel als niemand het zag), maar nu was hij natuurlijk op zijn nieuwe racer en in vrouwelijk gezelschap. Ik reed daar alleen, maar misschien nog niet zo slecht, zo kon ik mijn souplesse gemakkelijk blijven draaien. Oh wat ging het lekker... tot ik de wind op de neus kreeg, toch een straffer windje dan ik had verwacht.

Net aan mijn trainer verslag uitgebracht over bijna 8,5 uren aan trainingsarbeid deze werkweek. Dadelijk nog wat doen in het huishouden en dan bedje in.

Voor de statistieken:
tijd: 2u10
HR: 130
afstand: 62,0 km

Geen opmerkingen: