donderdag 23 april 2009

Wezenberg

Eigenlijk omdat ik liever op tijd stop, vanmorgen om 7u op den bureau om aan de dagtaak te beginnen. Vanavond iets voor half zes int 50-meterbad van Antwerpen.

Ik had iets meer gegeten en dat beviel me wel. Ik wou eerst op 1000 meter even stoppen, maar dacht, what the hell! In Brasschaat gaat dat ook niet.

Waar ik het maandag na 900 meter lastig kreeg, was dat nu pas na zo'n 1500 meter en dan ging het nog wel. Ik begon wel krampen in mijn rechtervoet te krijgen. Dat was eigenlijk nog het ergste. Doorgebeten en toen ik na een goeie 55 minuten de 2000 meter had, heb ik het voor bekeken gehouden.

Intussen is het 20u15 hier in Wuustwezel en moet ik eigenlijk nog wat opruimen en kuisen...pffff. Het einde van de week nadert en ik word moe, ik voel het.

Voor de statistieken:
tijd: 55 minuten
afstand: 2000 meter

Geen opmerkingen: