zaterdag 18 april 2009

Toerke Oosterhout

Ik had nog wat nodig van mijn fietsenzaak en ik kon dat met de auto of met de fiets doen... Door een te drukke week op het werk (ik was al op kantoor wanneer het zwembad maar net open is en vertrok wanneer de laatste baantjes werden gezwommen) was er nog niet veel gesport.

Het leuke zonnetje maakte de keuze nog gemakkelijker. Met de racer naar ginder en terug. Gelukkig had ik wind tegen naar ginder, wind mee terug. Veel souplesse gereden en op advies van mijn trainer (de heer Rob G) ook enkele intervallen.

Het ging beter dan verwacht. Gisteren was er in één keer iets in geschoten tussen mijn schouders en nek. Het lijkt of er een zenuw geknelt zit. Geen fijn gevoel en de nachtrust maakte het er niet beter op. Het fietsen ging nog net, maar achterom kijken was iets anders. Afwachten hoe het evolueert...

Voor de statistieken:
tijd: 2u59'31
HR: 134
afstand: 80,8 km

1 opmerking:

Pieter zei

Heb ik vorige week ook last van gehad, een week half in bed, half in de zetel met een valling. Hopelijk betert het tegen volgen weekend. :)