zondag 12 juli 2009

Zwemmen en MTB

Eigenlijk wou ik net voor dat ik wat ging bijwerken op kantoor gaan zwemmen, maar de goesting was veel te ver te zoeken. Eerst even gaan werken en dan tegen half 12 naar het bad. Ik weet niet van wat, maar ofwel was het den trappist van vrijdag nog ofwel was het door het
huishoudelijk werk van gisteren. Mijn armen waren moe en deden pijn.

Omdat het waarschijnlijk van den drank was, had ik er geen medelijden mee. Voor het eerst in mijn zwemcarriere ging ik intervallen. Omdat ik niet hou van veel en te snel ging het een 3x500 worden. Snel - traag en techniek - snel en op karakter. Voor het eerst haalde mijn
zwemhartslag eens hogere waarden. Bij het snel zwemmen merkte ik direct op dat mij slag eronder leed. Omdat ik toch wel van stijl en schoonheid hou, weet ik niet of dat snel zwemmen iets voor mij is ... :-)

Voor de statistieken:
Tijd: 36 minuten
Afstand: 3x500 is nog steeds 1500m

Terug werken, strijken, opruimen en een beetje TdF kijken werden uitgevoerd in de namiddag. Ik had nog wel zin om te fietsen. Niet in dat lamlendig op de koersfiets. Vet biken wel, de MTB dus.

De Bikehaas gebeld en ja, hij dacht er hetzelfde over. Bijna 40 km off-road, in en rond mijn winters trainingsparcours. De Westmalle was er precies nog niet uit want ik voelde me maar slapjes. Ik ben dan natuurlijk ook niet veel gewoon.

Voor de statistieken:
Tijd: 1u30
Afstand: 40 km

Geen opmerkingen: