donderdag 30 juli 2009

Knappe Durvers

Ik had snel gekookt, snel gegeten en me iets minder snel klaargemaakt. Ik had nog zo'n kleine 45 minuten vooraleer aan de Wissel in Ww te moeten zijn. Snel maar eens het nieuwe rondje van de koers van zondag in Loenhout gereden. Mooi rondje en de wind kan goed spelen, amai.

Nadien met de Knappe Durvers en enkele SegalPedallers onderweg voor de Knappe Pijl. Velen vragen me dit jaar hoe het komt dat ik redelijk goed rij. Ik dacht altijd dat het kwam door de combinatie zwemmen, fietsen en lopen, maar ik denk dat ik een andere reden heb gevonden: het fietsen in de regen. 'In de reige weure echte coureurs gekwekt' zegt mijn trainer steeds. Awel, ik heb precies nog nooit zoveel in de regen gereden als dit jaar. Al genoeg met de Brachtse Bikers, zaterdag nog met mijn trainer in Luxemburg en ook vandaag kregen we nog een goeie bui te verteren.

Kop gedaan tot de Roosendaalsebaan en dan int wiel om dan vanaf Achtmaal toch weer de kop te nemen. Goeie souplesse kunnen draaien, ik stond er bijna versteld van.

Morgen onder de NMR-scanner om mijn knietjes eens te laten checken...

Voor de statistieken:
Tijd: 2u27min36
HR: 128
Afstand: 73,1 km

Geen opmerkingen: