donderdag 16 juli 2009

Knappe Durvers

Nog eens een donderdag en tijd gemaakt op het werk. Heel vroeg begonnen en dan goed doorgewerkt. Om 19u30 aan de Wissel en met een mooi groepje op pad. Ik begin met zo'n 25 km kop en nestel me dan in het groepje.

In de Heistraat wordt traditiegetrouw gespurt. Ik zet hem in en rijdt over de 50 om weg te geraken. Dat is echter buiten JR gerekend. In zijn typische stijl gaat hij gewoon iedereen terughalen. Omdat dat niet explosief gebeurt, kan iedereen volgen en moet ik opnieuw beginnen. Ik laat hem even te kop en zet mij in derde positie om uit te hijgen.

Wanneer de tweede gaat kan ik niet achterblijven. Ik moet me reppen maar kom als eerste over de meet. Pffff, dat was nen nipte want mijn beentjes vonden het niet gezellig.

Voor de statistieken:
tijd: 1u58'59
HR: 120
afstand: 59 km

Geen opmerkingen: