vrijdag 3 juli 2009

Social swimming

Ik wou hier eerst niets over vertellen, maar aangezien ik KaDee en de Piet heb betrapt (of zichzelf al toeterend lieten betrappen), wou ik dit toch melden op mijn blogske.

Zelf ben ik vandaag eens gaan sociaal zwemmen. Het principe: baantje trekken, even babbelen met een leuke vrouw, baantje trekken, even babbelen met een leuke vrouw, ... Zo hield ik dat gemakkelijk een uur vol. Allé, gemakkelijk... ik heb precies toch weer wat gedaan deze week en mijn armen lieten dat voelen. Het ging niet bijster goed, maar dat was totaal eigenlijk niet het opzet van het gebeuren. Een uur in het zwembad gelegen en misschien zo'n 1000 meter. Geen statistieken deze keer omdat dat dus totaal niet het belangrijkste was.

Dat van de KaDee en de Piet? Ik ben gene klikker, dus vraag het maar eens aan die mannen, gelukkig had ik mijn FAT-shirt aan! En Kris, ik heb het niet vuil gemaakt!

Geen opmerkingen: