maandag 9 februari 2009

9 februari 2009

Ola pola coca cola! 3 dagen op een rij en den Bart werkt een triatlonneke af! Vandaag in één keer maar eens gaan lopen, want anders komt het er misschien niet van. Mijn krachtenverlies is nog niet aangevuld in de benen, na het tochtje van gisteren.

Halfweg wou ik een verkorting nemen, maar heb met wat Westvlaamse rap in mijn oren toch doorgebeten en het bedoelde rondje afgewerkt.

Ten opzichte van de vorige looptraining heb ik toch wat vooruitgang geboekt. Het zal echter niet zo snel blijven gaan. Nog enkele keren dezelfde afstand, en misschien op een goede avond er nog een rondje bijlappen.

Stilaan ben ik bezig om eens te denken aan een programma...

Voor de statistieken:
tijd: 40min29
HR: 150
afstand: 7,2 km

1 opmerking:

Maarten zei

Een programma?
Dat mag je altijd doorsturen Bart.
Mag ik je nu al een gouden tip geven ... Iets langer lopen en lagere hartslag man, maar dat wist je al zeker!

Succes