dinsdag 24 februari 2009

24 februari 2009

Na de straffe prestaties van KaVee, de verbeten trainingsinspanningen
van beest Maarten Raket, voelde ik mij maar een beetje poverkes.
Wetende dat ik dan nog veel minder talent heb, moet ik toch mijn
trainingsintensiteit opdrijven op die momenten dat het kan.

Fietsen int donker is niet zo heel fijn en je bent ook gelijk een hele
tijd weg. Dat fietsen moet dus voorlopig komen in het weekend. Zwemmen
is nogal lastig zonder zwembad, maar lopen kan perfect. Ik dus
vanavond weer mijn loopschoentjes aan voor een blokje van minstens 45 minuten, maar liefst langer.

Niet dat ik daar een hele dag mee in mijn hoofd zit hoor, meestal met
het idee om helemaal niets te doen en languit in de zetel te gaan
liggen. Dat gevoel vermindert naarmate de avond nadert, en het gevoel
om iets bewegends te doen, begint op te komen (je weet wel, als het
kriebelt...).

En zo geschiedde het dus...

Oh ja, nog iets over de training... in het begin kon ik echt spelen
met mijn hartslag, ging ie iets te hoog, no problem, direct terug naar
beneden. In de tweede helft lukte dat niet of een heel pak minder.
Waarschijnlijk heeft dat nog te maken met de schrijnend slechte
conditie.

Voor de statistieken:
tijd: 59min27
HR: 139
afstand: 9,5 km (volgens Google Earth)

Geen opmerkingen: