zaterdag 14 februari 2009

14 februari 2009

Op advies van die andere blogger een duurtraining aan een zo laag mogelijk hartslag begonnen. Ik kreeg mijn tikker echter niet onder de 138 en meestal ging hij naar de 142. Er hard op gelet en uiteindelijk toch nog kunnen afsluiten op 139.

Vandaag gaan lopen in Waregem. De lichten van Z-W waren al aan het opwarmen en blijkbaar voelden de sjotters mijn aanwezigheid (ze wonnen met 1-0 tegen Dender). 

Ik was daar als nen onnozele rondjes aan het draaien van 1.353 meter/rondje en werd door iedereen voorbijgestoken. Niet aan te doen, genoeg denken aan Brasschaat en Antwerpen hielp me wel. 

5 rondjes gedraaid (met elke ronde slechtere rondetijden, aan quasi dezelfde hartslag) en dan terug naar mijn Valentijntje. Want die was intussen thuis het Valentijnsmaal in orde aant brengen (en het was heel lekker)!

Voor de statistieken:
tijd: 55m14
HR: 139
afstand: 8,5 km (5 x 1353 m + heen en terug)

Geen opmerkingen: