vrijdag 13 februari 2009

13 februari 2009

Het plan opgevat om op tijd in Waregem te vertrekken, maar het lukte niet goed om om 5u30 op te staan. Drie kwartier later zat ik echter al in de wagen en op 50 minuten stond ik aan de afrit van de Crowne Plaza, vlot verkeer dus. Aangezien mijn zwemgerief in de auto lag en ik dus blijkbaar toch vroeger was dan verwacht, ben ik toch nog gaan zwemmen. Een half uurtje zwemmen + omkleden, dat moest wel lukken in 50 minuten.

En inderdaad, 1000 meter gezwommen in 25 minuten, douchen, omkleden... en om 7u59 was ik op den bureau. Knap staaltje van time-management zou ik zeggen.

Het zwemmen dan, dat ging beter dan zaterdag. Mijn schouders en nek wilden meer meewerken. Ik voel wel dat ik iets met mijn armen heb gedaan! De spanning is er nog niet af. Ik ga nog wat tijd in dat zwemmen moeten steken tegen 28 juni. De triatlon van Brasschaat schotelt immers een zwemafstand van 2700 meter voor......ik mag er nog niet aan denken, want het moet in 75 minuten.

Voor de statistieken:
tijd: 25 minuten
afstand: 1000 meter

Geen opmerkingen: