zaterdag 14 juni 2008

14 juni 2008

Vandaag een wetsuit gaan kopen, blijkbaar is het een small-medium, ça va nog qua kleinigheid.

Het koerske van Gooreind stond op het programma voor vandaag, maar door het ongure weer heb ik gepast. Ik was niet van plan om daar te crashen, maar je weet maar nooit. Het parcours is daar niet ideaal en ik wil geen risico's nemen met het oog op Aarschot.

Vanavond mijn TT-bar geïnstalleerd op mijn SS en het zonnetje begon te schijnen. Ik kreeg in één keer zin om nog snel een rondje te duwen. Zo gedacht, zo gedaan en den deze was voor ietsje meer dan een uur weg. Onderweg nog even de zitpositie aangepast en nu is de SS TT-ready. Op de bar moet ik nog wel mijn juiste houding vinden. Heb de indruk dat ik momenteel nogal veel op verschillende plaatsen vastpak.

Toch nog eens tot de verbazing gekomen van hoe gaat dat bakske rijdt, fantastisch. Hopelijk uit zich dat ook ooit in resultaten...

Vorig jaar had ik nog een snelheidsprobleem tijdens het gebruik van de Polar. Door de zender te chiptunen is dat euvel verholpen. Echter vindt mijn meter het niet zo grappig dat ik in TT-positie lig, zij vertikt het dan om een correcte hartslag weer te geven, vrouwen hé! :-)

Voor de statistieken:
tijd: 1u08
afstand: 37,3 km

Geen opmerkingen: