maandag 23 juni 2008

23 juni 2008

Wowla, de derde dag op rij dat ik die loopschoenen heb aangetrokken en dat was dan ook de reden waarom ik dit weekend geen stratenloop heb meegepikt, anders was dit zeker niet gelukt en zou ik een kleine week nodig hebben om te bekomen. Ja, inderdaad, alles in het teken van de triatlon van Aarschot. Finishen is daar de bedoeling, maar ik kan me niet echt permiteren om daar bij de laatsten aan te komen. 

Het lopen op zich ging nog behoorlijk goed, beter dan verwacht zelfs.

Voor de statistieken:
tijd: 37min44
HR: 143
afstand: 7,2 km

1 opmerking:

Anoniem zei

Tussen de eerste en 2de ronde zwemmen moet je even uit het water komen, dat sloeg al tegen, heel uw zwemritme weg.

Heuvelachtig parcours voor het fietsen vond ik ook niet min en dan het lopen op de Orleanstoren. :s

Ge hebt er ne plezante uitgekozen; ;)