zondag 22 juni 2008

22 juni 2008

Vandaag nog eens met de Ketting gaan rijden. Na de 3-daagse nog maar de eerste keer, dus het werd nog eens tijd. Beetje pedellen in de groep en af en toe aan kop komen. Het ging me wel slechter af dan gedacht. Had vannacht een kleine 4 uur geslapen en dat liet zich duidelijk voelen. Pfff, het werd zwaar, maar ja, 's avonds grote man, 's morgens ook grote man.

We kwamen aan via de Pint en stormden dan met zen allen de burg op. Ik zat even ingesloten, kon passeren en kwam als eerste boven. Ken volgde op enkele meters (ik had nochtans mijn best gedaan om een diepe kloof te maken) en hij gebaarde direct om door te rijden. Zo gezegd, zo gedaan en met twee bleven we goed doorfietsen. Net voor de Meerseweg kwam er iemand aansluiten en whopla, binnen vol op onze neus. Ik neem over van Ken en probeer nog even te gassen, wil terug in het wiel gaan zitten. Als ik echter achterom kijk, volgt er niemand meer.

Pech voor hen, dan ga ik wel alleen door tot de meet. Dat sloeg echter wel lelijk tegen, maar aangezien ze niet dichter kwamen, vermoed ik dat zij hetzelfde voelden.

Voor de statistieken:
tijd: 3u21
HR: 123
afstand: 101,7 km


Daarna nog maar eens de loopsloffen aan voor hetzelfde rondje. Dacht ik dat het fietsen slecht, het lopen ging nog minder. Voor een keer ging de hartslag wel de hoogte in, maar de snelheid was bedroevend laag...

Voor de statistieken:
tijd: 21min17
HR: 148
afstand: 3,5 km

Geen opmerkingen: