zondag 1 juni 2008

1 juni 2008

Op de kalender van de Vliegende Ketting stond een ritje van 80 km geprogrammeerd. Niet echt veel naar mijn zin en ik wou wel langer fietsen. Volgende week rijden ze naar Scherpenheuvel, maar door een trouwfeest de avond voordien, ga ik mogelijk niet op tijd wakker zijn.

De club van mijn SS-collega reed vandaag naar Scherpenheuvel, aantrekkelijk voorstel. Ik moest dan wel eerst naar Rijsbergen rijden, zo'n goeie 15 km. Zo gezegd, zo gedaan. Vanmorgen om 7u15 de fiets op en rond 14u00 terug thuis denk ik.

Net iets meer dan 200 km op de racer en ook dat ging verrassend goed. Het was pas toen ik van de fiets kwam, dat ik de inspanning voelde. Ik had het kopwerk niet echt geschuwd en moest dus alleen nog zo'n 30 km extra verwerken. Weeral content, maar momenteel een half wrak...

Voor de statistieken:
tijd: 6u06
HR: 123
afstand: 200,8 km

Geen opmerkingen: