zondag 29 juni 2008

29 juni 2008

De mannen van den triatlon eens wat gaan aanmoedigen. Ze hebben dat goed gedaan, heel goed gedaan zelfs!

Ik heb wel gezien dat ik nog in de kosten ga vallen. Ze rijden allemaal met een vol achterwiel, een kartonnen voorwiel, tijdritstuur en dito helm...

Eigenlijk heb ik vandaag wat CO2-uitstoot bespaard. Mijn zusje gaf een laat verjaardagsfeestje en ik ben via Brasschaat naar Berchem gefietst en terug. Zo had ik vanmorgen tijd om uit te slapen en andere dingen te doen. Allemaal met den dikkebandenfiets, zo is het wat gemakkelijker om borduurkes en andere obstakels mee te nemen.

Voor de statistieken:
tijd: 3u04
HR: 119
afstand: 73 km

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Denkt aan da snowboard, Bart ;-) De flappen zijn nu al wel binnen, maar toch!!!

Bart Cannondale zei

Denk daar zeker aan! Gelukkig zijn ze binnen, want anders moest ik misschien nog wel ne collega verkopen!