vrijdag 1 augustus 2008

1 augustus 2008

Ik ben tegenwoordig wat later met het posten van mijn trainingen, blijkbaar heb ik nadien veel te veel andere dingen te doen.

Het was intussen van den triatlon van Aarschot geleden dat ik nog eens gelopen had. Logisch, want de week erna, kon ik amper stappen, fietsen ging dan weer wel zonder problemen. Ik had woensdag al gepland te gaan lopen, maar moest toen teveel fietsen, donderdag was ik te uitgeput en vandaag had ik eigenlijk geen zin.

Heel de dag wat andere dingen gedaan, waardoor ik 's avonds wel zin kreeg om te gaan sporten. Wegens een beperkt tijdsbestek, was lopen de beste oplossing. De enigste triatlon die nog op het programma staat is een achtste, vijf kilometer lopen dus. Aangezien ik in de andere korte tria's heb gemerkt dat ik tijdens het lopen niet diep kon gaan, moest ik dit toch nog proberen recht te zetten. Een week voordien is weer niet zoals het hoort, maar het idee dat je het doet is ook al wat.

Op gevoel een toerke gelopen en blijkbaar met Google Earth is het nog net 5 km. 

De volgende dagen ga ik toch nog proberen om nog één keer een stevige looptraining in te lassen.

Voor de statistieken:
tijd: 24min20
HR: 146
afstand: 5 km (volgens Google Earth)


R van het RAB-team belde me net voor het lopen nog, of ik geen zin had om even te gaan zwemmen in Galder. Eigenlijk had ik na gisteren omdat het slecht ging, niet veel zin, maar ach, dan maakte ik mijn dag toch nog compleet.

R ging zijn geleend surfpak testen. De passing was niet slecht, maar het zwemmen verliep niet zoals gehoopt. Dus als het niet te koud is zaterdag, zal R aantreden in zijne Speedo.

Bij mij ging het zeker niet slechter dan gisteren, misschien wel beter. hoe ik er eigenlijk in geslaagd ben om 2 km te zwemmen in het Hageland, weet ik nog steeds niet. Ongelofelijk.

Hoeveel zouden we nu gezwommen hebben? Wij maar gokken, en ik zei dat Google Earth misschien wel de oplossing zou brengen. Thuisgekomen en direct gekeken. Met moeite is één lengte in het kleine plasje 125 meter. Al heel wat minder dan de 150 meter die we toch minimaal gehoopt hadden. We zijn twee keer over en weer geweest, plus dat we nog wat extra meters hebben gedaan. We kunnen dan misschien afklokken op zo'n 550 meter.

Voor de statistieken
tijd: 20 minuutjes?
afstand: 550 meter

Geen opmerkingen: