zondag 3 augustus 2008

3 augustus 2008

Nog maar eens weggeweest, maar gelukkig werd ik wreed moe en ben ik op tijd naar huis gegaan. Uiteindelijk toch maar zo'n 4 uur geslapen om er dan weer tegen half 8 uit te komen om te gaan fietsen.

Nog eens met de Gooz afgesproken, lang geleden overigens. In Rijsbergen kwamen we elkaar tegen en zijn zo over Minderhout, naar Baarle-Nassau gereden, over Alphen terug naar Galder en Rijsbergen.

Er waaide wel wat wind, maar het tempo bleef er goed in.

Voor de statistieken:
tijd: 3u16min
HR: 126
afstand: 100,2 km

Een BBQ, enkele rode wijntjes en een power-slaapje later kreeg ik plotseling zin om te gaan joggen. Vermoedelijk door het zien van de Ironman 70.3 in Antwerpen (op tv) en de knappe prestaties van de FAT-maats in Sint-Jozef werd ik geïnspireerd om me nog even moe te maken.

Voor de statistieken:
tijd: 23min18
HR: 154
afstand: 5 km (volgens Google Earth)

Geen opmerkingen: