maandag 4 augustus 2008

4 augustus 2008

Rond half 3 belde er een snelle FATter of ik geen zin had om te gaan zwemmen. Ik was hier thuis aan het opruimen en alles is dan beter. Pak gepakt, fietske op en naar de put.

Net gekeken op Google Earth en met wat geluk hebben we wel zo'n 1200 meter gezwommen. Het ging naar mijn normen zelfs nog goed ook. Heb overwegend (na een korte zwem-in) crawl gezwommen. De collega FATter kon ik op geringe afstand volgen, tot hij het pak van de moeder van zijn kinderen afpakte. Dan was het verschil op een rondje beduidend groter.

Toch weer serieus wat rondgedobberd! Krijg al zin in de kwart van Viersel. Net gekeken en op 10 augustus komen er mogelijk terug plaatsen vrij, misschien eens in de gaten houden.

Voor de statistieken:
afstand: pakt 1200 meter


Al gepland en volgehouden, nog een rondje lopen. Niet zo snel als gisteren, bewust wat trager. De benen voelen de inspanningen van de voorbije dagen. Voor alle duidelijkheid, ik had enkele dagen (4 om precies te zijn) vakantie.

Voor de statistieken:
tijd: 25min36
HR: 144
afstand: 5 km (volgens Google Earth)

Geen opmerkingen: