donderdag 31 juli 2008

31 juli 2008

Volgende week dinsdag is het nog eens aan mij om een dinsdagavondritje te verzinnen. Daar ik me hiervoor toch graag voorbereid, ben ik net terug van een verkenningsrondje.

Ik heb getracht om het iets anders te maken dan vorig jaar, maar dat is niet even gemakkelijk. Enkele voor mij minder bekende stukken komen er in voor, dus ik zal best nog eens een keer gaan verkennen. 

Veel kan ik er hier nog niet over zeggen, want anders is het geen verrassing meer.

Als ik vandaag zou lopen en zwemmen, dan zou ik eigenlijk wel goed bezig zijn...

Voor de statistieken
tijd: 1u40
HR: 125
afstand: 34,6 km


Enkele uurtjes later, gaan fietsen met enkele ploegmaats van het Fast Action Team. Een rustig ritje moest het worden, maar iemand is blijkbaar zodanig in form dat het voor de andere drie niet zo rustig was. Ik moet wel bekennen dat ik steeds op kop heb meegereden en nooit heb gezegd dat het trager moest... Had wel last van vermoeide benen, toch morgen maar eens wat rustiger aan doen.

Voor de statistieken:
tijd: 1u23
HR: 132
afstand: 39 km


Met dezelfde mannen ook nog gaan zwemmen in Galder zodat de dag bijna compleet begon te lijken op een triatlon. Ik had echter geen zin om nadien nog te gaan lopen. 

Al bij al hebben we een uurtje in het water gedobberd (ik dan toch). Ik had serieus last van vermoeide armen. Zal deze nog wat moeten trainen tegen volgende week. Aangezien mijn zwembad vanaf maandag voor een maand sluit, zal ik andere manieren moeten zoeken om er iets aan te doen.

Voor de statistieken:
tijd: +/- 30 min



Geen opmerkingen: