zondag 27 juli 2008

27 juli 2008

Afgesproken met de vriend van een collegae om eens met zijn groepke naar Scherpenheuvel te bollen. Die gasten vertrekken wat later en dat kwam goed uit omdat ik nog eens uitging.

Nog geen 5 uur slaap en dat voelde ik wel direct bij het opstaan. Even doorbijten en op het fietske naar Westmalle voor het vertrek. Met zo'n 9 man waren we.

Het ging sneller dan verwacht, we bleven steeds rond de 30 km/u gemiddeld rijden. Ik voelde me wel minder fris dan donderdag, maar misschien wel logisch.

In Scherpenheuvel wat gegeten om dan terug te keren. De wind was niet gaan liggen en het was intussen danig opgewarmd. Net iets teveel aangetrokken en dus goed gezweet. Mijn bidons waren kurkdroog bij thuiskomst en op de terraskes toch ook goed gedronken. Met nog 30 km voor de boeg, voelde ik het vat leeglopen, niet van de honger of dorst, wel van het aantal uren slaap...

Voor de statistieken:
tijd: 4u59min43
HR: 127
afstand: 144,9 km

Geen opmerkingen: