vrijdag 25 juli 2008

24 juli 2008

Een doordeweeks ritje op de SuperSix. Het was weeral een hele tijd geleden (of die indruk heb ik tenminste). De Knappe Durvers rijden in de zomermaanden juli en augustus wekelijks een rondje. 

Omdat het nog een beetje lang licht blijft, kozen we ervoor om de heuvelzone van Woensdrecht aan te doen. Op de beklimmingen kan ik het niet laten om mijn goede benen te tonen. Kan een paar keer van achteruit een gat dichtknallen zonder mijn benen al te veel pijn te doen. Al voel ik nog wel de inspanningen van den triatlon/Brachtse Bikers. Op de ene kasseiklim trek ik even alle registers open en maak direct een gaatje, maar mijn bidon wil erbij gaan liggen, terug dus.

Op de laatste klim wil ik nog wel doortrekken, maar word net iets te lang ingesloten. Even doortrekken en ik kom toch nog in het wiel van de eerste twee boven. Mooie snelheid kunnen halen en toch wel tevreden. Nadien nog heel wat kopwerk voor mijn rekening genomen om dan uiteindelijk toch nog even door te trekken in de spurt. Mijn teller wijst 50 km/u aan en ik had verschillende meters voorsprong op nummer 2. Altijd leuk, spijtig dat ik die benen niet kon tonen in Aarschot.

Ik zal eens gaan pitten, want ik ben hier weer overuren aan het kloppen...

Voor de statistieken:
tijd: 2u37min51
HR: 126
afstand: 80,0 km

Geen opmerkingen: