vrijdag 30 mei 2008

30 mei 2008

Na twee dagen rusten begon de sportkriebel weer op de steken. Die twee dagen leken achteraf een week, zo had ik het gevoel. Het leek me een week geleden gesport te hebben. Wel heel wat kunnen werken, dus eigenlijk kwam het als gegoten.

Gaan zwemmen in de Wezenberg, deze keer ook gestart met crawl en kunnen volhouden. Vandaag een volle 1200 meter waarvan 99% crawl, zonder pauzes.

Een andere zwembril meegenomen en dat was al iets beter. De laatste twee baantjes kreeg ik last van krampen in mijn voeten en onderbenen maar nog net kunnen onderdrukken. 

Achteraf terug wat dizzy, ik vermoed de combinatie van de vele chloor en de inspanning?

Voor de statistieken:
tijd: zo'n half uurtje
HR: zoals reeds eerder gemeld, geen Polar
afstand: 1200 meter

Geen opmerkingen: