zaterdag 8 maart 2008

8 maart 2008

Beste lezer

Het is inderdaad al van 26 februari geleden dat ondergetekende nog eens een training heeft gemaakt. 29 februari raakte ik amper uit bed, het weekend daarop volgend heb ik getracht veel te rusten, maar omdat er ook nog brood op de plank moet komen, ging deze week uit naar het werk (al dan niet met de bijhorende snotneus).

Niet dat ik helemaal hersteld ben (de keel doet maar raar), maar zonder sport heb ik het vree lastig. De eerste helft van de dag en het begin van de namiddag gingen op in het volgen van een cursus (weeral voor het werk). Dit gekoppeld met enkele faits divers, heb ik uiteindelijk toch 1u3 op de racer gezeten.

Bijna thuis kreeg ik toch nog een bemoedigend smsje van een topsporter: "Goe bezig makker!" Ik veronderstel wel dat hij dacht dat ik bijna 3 uur heb gefietst, maar ja, het deed deugd. 

Binnen één week is het al den duatlon van Gooreind. De form is weeral wat minder na de ziekte en ik zou eigenlijk nog veel moeten trainen voor de 10 Miles en voor de Ronde van Vlaanderen die ik met een naamgenoot onder handen ga nemen. Ik vermoed dat ik dus redelijk uitgeput aan de start van den GAV-duatlon ga staan, maar dat zal dan wel uit de uitslag blijken.

Hopelijk tot morgen!

Voor de statistieken:
tijd: 1u33
HR: 146
afstand: 43,5 km

Geen opmerkingen: