zondag 9 maart 2008

9 maart 2008

VoilĂ , nog eens een paar uur op de racer gezeten. Tweede rit op de kalender van de Vliegende Ketting, Zevenbergen-Oudenbosch.

Geafficheerd als 75 km, maar vanuit de Parijs-Roubaix-straat in Wuustwezel, komen er wel een kleine 10 bij. Ideaal om de wegtrainingen deftig te hervatten, zeker met het oog op hetgeen nog komen gaat...er zijn er intussen al een paar nieuwsgierig, wees gerust, ik ook!

Veel wind tegen en daarom maar wijselijk besloten om bij de "B's" te blijven. Het ging soms hard genoeg. Hopelijk wordt het de komende week een beetje droger met het oog op de duatlon van Gooreind, zodat er nog hard kan getraind worden zodat ik met lamme benen aan de start kan komen.

Gegroet!

Voor de statistieken:
tijd: 2u49
HR: 143
afstand: 84,7 km

Ps: net eens gekeken naar het weer dat gaat komen, pfffffffffffffffff....

2 opmerkingen:

SB-PRINTING zei

Moet wel zeggen dat den Bart 15 km aan kop en in de wind heeft gebeukt, sterk bezig Bart

Bart Cannondale zei

Ik vraag me toch af waar SB. Ik heb op kop gereden, maar als dat er 15 waren, dan was het inderdaad sterk.