zondag 16 maart 2008

15 maart 2008

Vandaag stond de 10de Gooreindse Winterduatlon op het programma, bij benadering 3 km lopen - 20 km MTB - 3 km lopen. De eerste competitietest voor mijn loopcapaciteiten. Achteraf mag ik wel content zijn met mijn prestatie, maar in de wedstrijd was het wat anders. Relatief snel gestart met het lopen, maar achteraf teruggezakt. Het fietsen verliep ook niet prettig in de eerste ronde, in de loop van de tweede ronde vond ik echter mijn ritme en het begon te draaien. Nog een serieus inhaalmaneuver kunnen plaatsen waardoor ik in één keer twee FATters te grazen nam en ook wat afstand nam van een naderende FATter. De tweede keer lopen begon echter rampzalig. Door krampen te hebben opgelopen tijdens het fietsen, stond ik precies geparkeerd met het lopen. Wat op de tanden gebeten, de bedenking gemaakt dat wandelen voor wandelaars is en halfweg de 3 km vond ik eindelijk een ritme dat ik nog goed kon houden tot de finish. Resultaat: 41ste van de 95 vertrekken, de eerste helft, dus eigenlijk best tevreden.

Voor de statistieken:
tijd: 1u23m24 (15min20 - 50min33 - 17min31)
HR: 175
afstand: 3 - 20 - 3

Voor de volledigheid, ik ben ook nog naar Gooreind gefietst (7,4 km) en van Loenhout aangekomen (zo'n 4 km).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Maar van die laatste 4km FarWest-WW kan Bart zich niet veel meer herinneren, wegens te vermoeid waarschijnlijk.

Anoniem zei

Vermoeid, vermoeid, we hebben sporen van doping aangetroffen in zijn pasje de volgende ochtend. Toch maar even contact opnemen met www.alcoholics-anonymous.org, mijn gedacht.

Bart Cannondale zei

Ik weet zelfs nog hoe ik gereden ben, het was rustig op de weg. De training is echter niet opgenomen met de Polar, dus ik kan geen tijden geven.

Ge ziet het, ge gebruikt het internet om uw trainingen te delen en er duiken direct malafiede personen op die engelbewaarder, verzorger of manager willen zijn! Toch bedankt, want zonder hen was ik verloren.

Trouwens, ik vraag een tegenexpertise aan van dat PASJE en als dat ook positief is, blijf ik ontkennen, trek ik naar het TAS en tevens klaag ik het labo aan wegens het testen van mijn PASJE.

Is er iemand geïnteresseerd om advocaat bc te zijn?