donderdag 27 maart 2008

26 maart 2008

De avondplannen van mijn trainingsmaat en mezelf vonden geen overeenstemming deze week, dus dan maar met Brudio Stussel in de oren de nodige trainingskilometers maken. Wou minstens 3 uur op de fiets zitten, of 75 km bollen. Als je dan pas iets over half acht op de vlow zit, wordt het een lange avond...

Uiteindelijk is het dat laatste geworden en ik vond niet dat het slecht ging. Als ik zo aan het rijden was, maakte ik me meermaals de bedenking dat Cancellara het vast moeilijk zou hebben om mijn wiel te houden (nadat ie eerst Dwars door Vlaanderen had gereden).

Je kan er mee lachen, maar binnen minder dan een week zou ik die laatste kilometers die hij er kan uitpersen, ook graag in de benen hebben, zodat ik bij de Brachtse Bikers tijdens de eindspurt (tja, macho's onder elkaar) makkelijk kan winnen. Het zal echter andere koekenbak zijn en ik zal al blij zijn voorin te eindigen.

Morgen een rustdagje (lees: eigenlijk veel te lang werken dan goed is voor een sportman) en misschien vrijdag de loopschoenen nog eens aanknopen. Hopelijk wordt het weer snel beter, want een zonnetje zou mij toch extra energie te geven.

Voor de statistieken:
tijd: 2u43
HR: 139
afstand: 75,3 km

Geen opmerkingen: