zondag 23 maart 2008

23 maart 2008

In de Paris-Roubaix-straat, ter hoogte van mijn penthouse waren de klokken niet gekomen vanmorgen. Op tijd opgestaan, maar dus niet om eieren te rapen, maar om me klaar te maken voor een trainingsritje met The Gooz. Gisterenavond laat nog sms-gewijs per fax laten weten dat we rond 8u30 aan het Zundertse gemeentehuis zouden staan. Tijd genoeg, maar dat verrast bij mij altijd, maar het trainingsbeest uit Rijsbergen kwam me al tegen gereden.

Het is altijd gezellig trappen bij ons en de kilometers bollen zo onder onze wielen vandaan. De eerste keer dat ik op de fiets zat of aan sport deed deze week. De eerste twee dagen hadden mijn kuiten nog teveel last van de duatlon, de rest van de week liep ik steeds met een snotvod in de aanslag. Ik ga toch mijn eetgewoonten eens moeten aanpassen en wat meer tijd maken om niet altijd boterhammen te eten.

Tussen Nispen en Essen-Hoek haalden we bij de spoorovergang nog een ploegske van Wuustwezel in, de SegalPedal Kameradski-bikers. Mijn pa en ma zijn trouwe fietsers daar, maar vandaag was enkel ma van de partij. Wel leuk om ze zo eens tegen te komen.

De kilometers telden maar verder en we werden er precies niet echt moe van. Toen ik echter van Zundert terug naar Ww reed, voelde ik de wind tegen goed in de benen. Toch weer een geslaagde trainingsrit waarbij we ons meermaals onder een mediterraans zonnetje waanden, met aan de ene kant de Middellandse Zee en aan de andere kant het grillige hinterland van de Cote d'Azur.

Voor de statistieken:
tijd: 3u35
HR: 139
afstand: 102 km

Geen opmerkingen: