maandag 31 maart 2008

31 maart 2008

Sinds vanmorgen begon het op te komen dat ik volgend weekend een zwaar sportief weekend ga hebben. Eerst de Ronde van Vlaanderen, gevolgd door de duatlon van Lille op zondag.

Tevens vanmorgen kreeg ik zin om de overgang fietsen-lopen nog eens te trainen. Waarschijnlijk trainingstechnisch totaal onverantwoord, maar vanavond stond er een duatlon op het programma.

De eerste keer lopen rustig opgebouwd om tegen het einde op hoog tempo te zitten (voor mij dan toch) - snel gewisseld, of toch getracht - dan de MTB op en even over de baan knallen, inclusief twee bruggen - terug getracht snel te wisselen - om vervolgens tegen een hoog looptempo te beginnen. Dat beginnen lukte wel, even een dipje om vervolgens toch het tempo terug te onderhouden en vervolgens terug af te bouwen.

Bij het begin werd ik nog ingehaald door de FAsT Zjereir. Die kerel was precies goed bezig, de in Loenhout residerende jongeman heeft toch ook op zijn minst 10 kilometerkes gelopen. Ik zag wel dat hij niet alleen was, hij had zijn jukebox meegenomen.

Morgen de eerste rit van de Brachtse Bikers, het zal lastig worden na de inspanning van vanavond, maar dan heb ik ineens een uitvlucht als het wat minder gaat...

Voor de statistieken:
tijd: 12min20 - 30min52 - 12min10 (excl. wissels)
HR: totaal onbetrouwbaar, maar wel hoog
afstand: 2,5 km - 16 km - 2,5 km

Geen opmerkingen: