zaterdag 27 juni 2009

Voorbereiding triatlon Brasschaat

Zondag moe terug gekomen van het Ardennenoffensief, gelukkig had ik maandag een vrije dag en kon ik iets langer slapen dan 6u.

Maar ik moest studeren dus ik moest wel niet te laat opstaan. Na het studeren even geprobeerd om te lopen maar dat heb ik maar 500 meter kunnen doen.

Dinsdag om 5u opgestaan om snel te gaan werken. Rond 14u terug thuis en snel studeren tot 18u. Klaarmaken voor de B2-tijdrit (gelukkig gewonnen).

Woensdag en dus daags na de tijdrit en weinig slaap terug enkele uren achter de boeken om dan iets voor 14u voor de mondelinge jury van het IAB te verschijnen. Het schriftelijke examen begin april had mijn voorbereiding al grondig in de war gestuurd maar vanaf 24/6 mag ik mij
gelukkig een accountant en belastingconsulent noemen. Toch een beetje vieren en te laat in bed.

Donderdag vroeg opgestaan om te gaan werken. Er lag nog wat te wachten maar het ging gelukkig allemaal vlot. Nadien naar mijn ma en pa om daar een stressende zus en moeder bezig te zien voor den trouw van morgen. 's Avonds toch nog een uurtje voor een klant moeten werken waardoor het stiekem weer veel te laat werd.

Vrijdag: de grote dag voor mijn zus en Niels. Om 7u uit bed om aan de dag te beginnen. Na een lange dag, getuige te spelen, te shaken op den dansvloer en een beetje alcohol pas om 5u in bed...

Acht uurtjes later was het al volop zaterdag. Niets te vroeg om nog teen en tander in orde te brengen voor morgen...

Mijn week kan eigenlijk helemaal niet meer stuk en morgen finishen zou meer dan de spreekwoordelijke kers betekenen...

Sent from my iPod

Geen opmerkingen: