maandag 8 juni 2009

Galderse Meren

TurboCarvers betrapt toen hij aan een training bezig was. Nu moet je weten, als hij aan het trainen is, dan staat er in diezelfde week wel iets op het programma. Zijn agenda:

- de Ecotechnics - Vorsselmans Solartoer op dinsdag
- de kermis van Gooreind op zaterdag

Men is gewaarschuwd!

Zelf had ik in de loop van de dag met de Raket afgesproken om te gaan zwemmen, jawel, in de Galderse Meren. Twee lijfwachten zouden ons kostbaar lichaam bewaken, triatlon-support-vrouw Griet VL en een vriendin. Gelukkig dat ze er bij waren, want er circuleerden weer enkele ongure types. Ze maakten het zichzelf nog gezellig met een appelsapje (terwijl er in de FAT-bus nog Westmalle en Duvel stond) en enkele Hoogstraatse aardbeien (groot gelijk trouwens).

Ik nam wat voorsprong en zo kwamen we bijna gelijktijdig aan de overkant. 650 meter in iets meer dan 15 minuten. Dan terug en nog eens op en neer. Goed voor 2600 meter in iets minder dan een uur. Met de Raket ging alles weer naar behoren, maar ook bij mij. In Brasschaat reken ik op het zwemmen op een tijdsverlies van 10 minuten, als ik in het fietsen gelijke tred met hem kan houden, dan begin ik aan het loopnummer met een achterstand van, jawel, 10 minuten. Ik ga dus tijd moeten winnen, maar waar? Awel, dat heb ik al ingecalculeerd! We beginnen onze tijdstelling vanaf het moment dat we ons pak aantrekken. Zo win ik reeds 5 minuten, bij het uitdoen kom ik nog een minuut dichter waardoor ik nog maar op 4 minuten zit... Ach, nog niet kort genoeg! Het zal in het lopen moeten gebeuren!

Voor de statistieken:
Tijd: 58min33
HR: 131
Afstand: 4 x 650meter of 2600 meter

Geen opmerkingen: