donderdag 4 juni 2009

Loopke

Eerst een receptie opt werk die later werd dan verwacht, twee halve glaasjes wijn (geen bier Benny, maar wel rode wijn) en verschillende hapjes. Geen goede voorbereiding voor een loopke. Toch moest het nog gebeuren want vrijdag zag ik niet direct een gaatje, zaterdag helemaal niet en ik had het enkele minuten daarvoor nog aan Turbo Carvers beloofd.

Toch maar gestart en al snel werd duidelijk dat het een dag teveel van trainingsinspanning werd. Daarbij was mijn hartslagmeter ook een beetje van de kaart en vertikte het om een correcte hartslag (of iets dat in de buurt komt) te tonen. Uit dat ding en dan maar gewoon doorlopen. Bij het lopen mis ik dat wel, die hartslag is een goede waardemeter van hoe het met de conditie gesteld is en of ik niet te hard of te traag loop.

Nadien eens gekeken naar de mooie Polar RS300X (dewelke zou je moeten nemen G1 of Footpod?), maar normaalgezien is er niets aan de horloge, maar aan de band.

Voor de statistieken:
Tijd: 1u07min41
Afstand: 12,5 km

Geen opmerkingen: