donderdag 14 mei 2009

Rondje lopen

Het was al over half acht toen ik kon starten. Het werd al wat donker, maar hopelijk ging ik niet nat worden. Vertrokken aan een rustige hartslag en vanwege de weinige energie nog in mijn lijf getracht om niet te hard van stapel te lopen.

Tegenwoordig verloopt het lopen vlot. Ik ben bang dat ik me ga forceren, want anders liep ik wel langer. Maar ik heb zoiets van, ik kan er beter regelmaat in houden en niet te zot, dan twee keer goed door te lopen qua duur en dan twee weken niet te kunnen lopen. De laatste 20 in een halve triatlon zullen zowieso strompelen worden.

Iets langer dan vorige week, maar ook een lagere hartslag, redelijk normaal dus.

Na vandaag even twee dagen geen sport en dan zondag naar Wolfsdonk voor 80 km MTB.

Voor de statistieken:
tijd: 1u04'43
HR: 136
afstand: 12,5 km

Geen opmerkingen: