zondag 17 mei 2009

Knappe Pijl - extended version by Rob G

Vanmorgen gepland om met Jan T en anderen de 3-Action classic te rijden in Wolfsdonk. Door de regen vanmorgen afgebeld en ik vermoedde dat ook de Jan ging passen, niet dus zo blijkt.

Niets aan te doen, ik had nog veel werk en ben dan iets na 7 naar Berchem gereden. Daar enkele uren gewerkt en dan terug naar Wuustwezel voor een fietstochtje. Door de wind was het even lastig kiezen, maar toch geopteerd om wind tegen terug te komen. Via de weekendzone en Achterbroek naar de Kalmthoutse Heide. Dat ging allemaal nog goed met de wind in het voordeel (of het leek toch). Vervolgens over Nispen naar Roosendaal. Tot hier de Knappe Pijl, dan werd het tijd voor de verlening van Rob G, aka The Gooz.

Via Etten-Leur naar Breda en dan wind tegen, maar echt wind tegen naar Wuustwezel. Ik was helemaal leeg, maar toch content dat ik gefietst had. Mijn benen voelen tegenwoordig vermoeid aan. Ligt het aan het (vele) trainen, het dieet of de weinige slaap.

Voor de statistieken:
tijd: 2u48'15
HR: 136
afstand: 82,5 km

2 opmerkingen:

Maarten zei

Van die vermoeide benen heb ik de laatste tijd ook meer last! Ik denk dat de hoeveelheid fietsen er zeker mee te maken kan hebben.
Deze week las ik eens een iets rustigere week in.
Hoe komt het dat je niet kan gaan zwemmen?

Trainert zei

Vermoeidheid is het teken dat rust noodzakelijk is. Ook van rust kan de vorm beter worden, doortrainen bij vermoeidheid brengt niets op. Luistert naar den trainer swa! (den trainert zelf gaat zich woensdag, donderdag en vrijdag flink afmatten op den alpe d'huez, croix de fer, galibier en van die andere lange viaducten)