zondag 1 maart 2009

1 maart 2009

Net terug van een veldloopwedstrijd. Niet dat ik zelf meedeed, maar wel het meisje dat hier wint. Vandaag was niet zo haar dagje, maar al bij al mag ze content zijn met haar prestatie op het NK veldlopen (junioren meisjes A - 4500 meter).

We moesten om 11u15 vertrekken naar Gilze en zo kon ik wel even gaan fietsen. Met de Vliegende Ketting. Om 8u15 stond de Raket van 't Blok mij al op te wachten zodat we met zijn tweeën naar Loenhout konden bollen.

Door de grootte van de groep, kon ik me goed wegsteken en heb ik tot in Roosendaal geen kopwerk moeten verrichten. In Roosendaal begonnen de A's gas te geven en kwam ik automatisch in eerste stelling, bij de B's natuurlijk.

Even kriebelde het wel om mee te springen, maar toen we draaiden en de wind echt volop op de neus kregen had ik al geen spijt meer. Ik heb nog regelmatig op kop gereden en toen de groep richting Achtmaal draaide, heb ik gekozen om recht naar Wezel te bollen. Gevolg dat ik
van Nieuwmoer tot in Wuustwezel alleen tegen de wind moest opboksen.

Daardoor en ook door bij de B's op kop te rijden, was het nog een relatief hoge hartslag om in groep te rijden. De benen vertoonden echter weinig van de trainingen van gisteren.

Zes maal gesport deze week, 3x lopen, 2x fietsen en 1x zwemmen. Het zwemmen gaat deze week wat meer aandacht krijgen...

Voor de statistieken:
tijd: 2u20'29
HR: 137
afstand: 69,3 km

Geen opmerkingen: