dinsdag 24 maart 2009

Dinsdagavondritje

Dinsdagavondritje, de laatste keer tot september, toch op de weg, want volgende week begint het Brachtse Bikers seizoen. Benieuwd wat dat gaat geven. Gewoonlijk kan ik me moeien in het eindsprintgebeuren, maar dit jaar zal dat nog even op zich laten wachten, zo goed gaat het niet.

Hoog tijd om er iets aan te doen. Vanmorgen faxte mijn trainer me, of ik geen zin had om vanavond op de weg te bollen. Natuurlijk! Ben twee weken thuis om te studeren (en ja, tis echt wel studeren), maar een beetje ontspanning kan geen kwaad.

Rond 18u45 was ik onderweg naar de afspraak, met de fiets weliswaar. Onderweg werd ik nog gespot door de Raket en zijn madam, zodat ik dit natuurlijk wel moet publiceren. Geen nood, want alles staat hier.

De broer van mijn trainer was er ook bij, maar gezien zijn fietsmerk, is hij wijselijk in ons wiel gebleven.

Net geen 2,5 uur, maar ik mag toch spreken van een geslaagde training! Bedankt trainer!

Voor de statistieken:
tijd: 2u29'46
HR: 134
afstand: 65,9 km


Geen opmerkingen: