maandag 23 maart 2009

Winterduatlon Gooreind


Om 14u ging de 11de editie van de Gooreindse winterduatlon van start,
met net zoals vorig jaar een valse start. Nu niet dat ik daardoor een
top tien plaats verspeelde, maar toch...

Turbo Carvers was er ook. Hij startte echter iets sneller. In het zog
van de voezze kwam ik echter dichter. Na twee kilometer nam ik het
commando over en wist deze positie te behouden tot de wissel. TC, de
voezze en Luc V wisselden niet van schoenen, iets wat hun toch maar
een teleurstellende winst van 10 seconden opleverde.

Al snel kon ik terug aansluiten en wou ik voor afscheiding zorgen. Dat
lukte ook want na het technische stuk zat ik alleen.

Het ging lekker. De rechte stukken mogen nog sneller maar met meer km
komt dat wel.

Het tweede loopgedeelte ging minder goed en hier moest ik teveel
prijsgeven. Op het einde keer ik last van mijn rug.

Voor de statistieken:
Tijd: 1u20'08
HR: 173
Afstand: 3-20-3

Heen en terug met de bike, goed voor zo'n 25 km, incl opwarming.

Geen opmerkingen: