vrijdag 6 maart 2009

6 maart 2009

Vandaag lukte het wel om te gaan zwemmen. Gisterenmorgen verliep ook alles volgens schema tot aan het Sportpaleis. Vanaf daar stond er een file, een half uur duurde het voor in normale omstandigheden 5 minuutjes te overbruggen. Gezien mijn tijdsbesteding zowieso al bewerkt was, heb ik maar besloten dat het ook niet de moeite was om voor een kwartiertje te gaan zwemmen.

Gisterenavond nog een seminarie gehad met als gevolg pas om half elf thuis en nog later in bed. Zou dat de reden zijn geweest dat ik vandaag voor geen meter goed in het water lag? Ik hoop van wel, want het was niet aangenaam. Niet dat ik traag ging, maar ik had niet echt een zwemgevoel...

Nog wel bekend volk tegengekomen, KK en zijn collega (v.) komen blijkbaar elke vrijdagmorgen in het water spartelen.

Voor de statistieken:
tijd: zo'n 40 minuten
afstand: minstens 1500 meter

Geen opmerkingen: