woensdag 8 oktober 2008

8 oktober 2008 - de training hervat

Amai, schandalig! Ja, ik vind het ook. Het is weeral een hele week geleden. En ja, het klopt intussen niets van sport gedaan. Oké, helemaal niets is misschien overdreven maar dansen, spurtjes trekken vanaf mijn bureau naar het archief of kopieerapparaat noem ik nu niet echt sport.

Ik had al langer zin, maar net niet de motivatie of tijd om er wat van te maken. Tot vandaag, in één keer was het daar, vannamiddag. Gekluisterd in een wirwar van cijfertjes (en buiten een stralend zonnetje) vond ik het genoeg geweest. Er moest dringend maar wat gebeuren aan al dat herfstvet... En ja hoor, deze keer is het er ook van gekomen toen ik thuiskwam.

Niet overdreven, maar toch twee blokjes Wuustwezel-centrum gelopen, goed voor zo'n 5 km...

Voor de statistieken:
tijd: 25min56
HR: 154
afstand: 5 km

Geen opmerkingen: